Жаңалықтар Мұғалімдерге Оқушыларға

А.Байтұрсынов атындағы олимпиада тапсырмалары (қазақ сыныптары үшін)

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

5-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

 

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті «Айтайын мұның мәнін, балам, саған,
Шырағым, түрін көріп таңданба оған.
Өзгесі төмен қарап бүгілгенде,
Ойлама кем екен деп бәрі сонан».
Және де әкесі айтты баласына:
«Сұқтанба құр сорайған қарасына.
Құдайым өзгесіне дән бергенде,
Бұл бидай дәнсіз қапты арасында… Шығарманың жанрын анықта. Автор қозғаған мәселе туралы жаз.
2. Қазақ тілі Қазақ тіліндегі стиль түрлерін атап жаз.

Үндестік заңы

3. Тіл мәдениеті Тілдің көмегімен өнер-білімге, мәдениет пен ғылымға жетеміз, елімізді әлемге танытамыз… Берілген ойды ары қарай өз ойыңмен жалғастыр.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

                                                     

6-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Ертегідегі «Аяз би әліңді біл, құмырсқа жолыңды біл!» деген сөзді қалай түсіндің? Ойыңды дәлелдеп жаз.
2. Қазақ әдебиеті а)  Фабулла

ә)  Ертегініңнеше түрі бар?

3. Қазақ тілі а) Диалект сөздер. Мысал келтір.

ә) Табу дегеніміз не? Мысал келтір

 

4

Тіл мәдениеті «Қазақстандағы көрікті жерлер» тақырыбында біріккен сөздерді қатыстырып шағын әңгіме жаз.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

7-сынып

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті «Қыз Жібек» жырында кездесетін көріктеу құралдарын жаз.  Ойыңды жырдан алынған мысалмен дәлелдеп жаз.
2. Қазақ тілі а) Анафора, эпифора дегеніміз не? Мысал келтір.
3. Қазақ тілі Жалғау дегеніміз не? Түрлері.

Шылаудың түрлері.

 

4

Тіл мәдениеті Қазақ халқы ауа райына қатысты қандай болжамдар жасаған? Ойыңды жалғау түрлерін пайдаланып жазыңыз.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

1-сынып

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Жоғарғы баға – 10 ұпай

мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;

5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30.

 

Мазмұны
1 Дыбыс пен әріп.  «Ана» сөзіне дыбыстық талдау жаса.
2.  

Жуан және жіңішке дауыстыларды ажыратып жаз.

3. Буынға бөліп жаз. Сырдария, саяхат, мектеп, үздік

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

 

                                                       2-сынып     

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиеттік оқу А. Байтұрсынұлы туралы не білесің?

Ахмет оқуға қалай барды?

2. Әдебиеттік оқу Жалқы зат еімдер. Мысал келтір.

 

3

.

Тіл дамыту Сөйлеу не үшін қажет?

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00 – 18.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

3-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиеттік оқу «Оқуға шақыру» өлеңінің авторы кім?Өлеңде қандай мәселе айтылады?
2. Қазақ тілі Негізгі және туынды зат есім. Мысал келтір.

 

3. Қазақ тілі «Өнер алды – қызыл тіл» әдебиеттен алған біліміңді қолданып ойтолғау жаз

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

4-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиеттік оқу «Ақдауыл хан» ертегісіндегі ханға мінездеме бер.
2. Қазақ тілі  

Зат есімнің септелуі.

3. Қазақ тілі Қосымша дегеніміз не? Қандай түрлері бар? Мысал келтір
 

4

Тіл дамыту «Туған жер» тақырыбында шағын әңгіме жаз.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

8-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиет Ақтамбердінің «Балаларыма өсиет» толғауында айтылған «Аманат» сөзінің мазмұнын талдап жаз.

 

2. Қазақ тілі а) етістіктің шақтары. Мысал келтір.
3. Қазақ тілі а) Интонацияның құрамдас бөліктері

ә) Күрделі жалқы есімдер

 

4

Тіл мәдениеті «Ұлттық құндылықтардың жастар тәрбиесіне әсері» тақырыбында ойыңды дәлелдеп жаз.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

            Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

9-сынып

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Шешендік сөздің, шешендік өнердің құндылығы неде?
2. Қазақ әдебиеті Төле бидің «Ердің бақыты — әйел» деуінің себебі неде? Ойыңды мысалдармен дәлелдеп жаз.
3. Қазақ тілі Стиль түрлері.
 

4

Қазақ тілі Күрделі сөз түрлері
 

5

Тіл мәдениеті «Мәңгілік елдің мұраты» өз ойыңды дәлелдеп жаз.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

10-сынып

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті «Абайдың қара сөздері – өмір сүру қағидасы…» (Абайлың қара сөздері бойынша).
2. Қазақ тілі Қазіргі қоғамда нені құндылық деп танисың? Ойыңды дәлелдеп жаз.
3. Қазақ тілі Құрмалас сөйлем түрлері.
 

4

Тіл мәдениеті «Ел іші – өнер кеніші» деген тақырыпта мақала жаз

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

11 — сынып

 

Жазба жұмысты бағалау тәртібі:

  1. Эссенің мазмұны, ой көркемдігі – 10
  2. Әдеби материалдарды пайдалану — 10
  3. Эссеніңжазылу стилі мен тілі – 10

4.Тыныс белгілері (пунктуация) – 10

5.Емле (орфография) – 10

Ең жоғарғы ұпайы – 50

 

 

ЭССЕ  ТАҚЫРЫПТАРЫ

 

 

  1. Мамандықты еңбек нарығына сай таңдау қажет пе?
  1. Сәкен Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңіндегі нағыз достықтың сипаты
  2. Ы.Алтынсарин әңгімелеріндегі ата тәрбиесі мен ғибраты.. (Ы.Алтынсариннің – 180 жылдығы)

 

                                                                               

  • Бір тақырыпты таңдап эссе жаз
  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00