Жаңалықтар Оқушыларға

Республикалық А. Байтұрсынов олимпиадасының тапсырмалары (Қазақ сыныптары үшін)

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

8 — сынып

                                                                         

            қазақ тілі мен әдебиеттен 5 сұрақ қойылады.

                     

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

 

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Атаның ұлы жақсыға

Малыңды бер де, басың қос,

Бір күн болар керегі…

Айдын шүйсең, тарлан шүй,

Көтерілген сона құтылмас

Жауға кисең, берен ки,

Егеулеген болат өте алмас…Үзінді кімнің шығармасынан алынған? Автор туралы не білесің?

2. Қазақ әдебиеті а)  Әдеби қаһарман

ә) Перифраз

3. Қазақ тілі а) Интонация, кідіріс, екпін
4. Қазақ тілі а) Күрделі сөздің түрлері.

ә) Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

5. Тіл мәдениеті  Тілі жоғалған  жұрттың өзі де жоғалады. Дәлелдеп жаз.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

 

І кезең

 9 — сынып

 

 

           Олимпиада сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Ілімге толса көкірек,

Ашылар көзі сананың.

Құлақ салсаң, жақсылар,

Азырақ сөзді жазамын.

Өлеңнің түрі, жанры, үзіндіде қолданған көркемдік тәсіл туралы айтыңыз.

2. Қазақ әдебиеті а)  Көркемдік талдау. Құрылымдық талдау. Ойыңды тарқатып жаз.

ә)  Лирикалық шығарма дегеніміз не?

б) Троп

3. Қазақ тілі а) Қазақ әдеби тілінің стилі.

ә) Төл сөздің тыныс белгілері.

4. Қазақ тілі  Шартты бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдарын санамалап көрсетіңіз. Мысал келтіріңіз.
5. Тіл мәдениеті Тіл – адамның  қаруы. (дәлдеп жаз 5-6 сөйлем)

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

 

І кезең

 10 — сынып

 

 

Олимпиада  сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Оязға жетсін деген боп,

Боқтап жүрмін барқылдап.

Кейбіреуге таяғым

Тиіп те кетті бартылдап.

Пысықтың көбі бұғып жүр,

Беттесе алмай шаңқылдап.

Ашылып омырау, күн ыстық,

Қойын кетті алқылдап.

Үзінді  қай өлеңнен келтірілген? Бұл туындыда не туралы айтылатынын,  қысқаша баяндап беріңіз.

2. Қазақ әдебиеті а) Өлең құрылысы.

ә) Өлең ырғағы.

б) Ұйқас түрлері

3. Қазақ тілі а) Әдеби тілдің нормалары  туралы жазыңыз. Мысал келтір.
4. Қазақ тілі Құндылықтың түрлері
5. Тіл мәдениеті Тілдің міндеті – ақылдың аңдауын аңдағанша, қиялдың меңзеуін меңзегенше, көңілдің түйін түйгенше айтуға жарау.

Дәлелмен жаз

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

                                                                              

І кезең

 11 — сынып

 

 

Олимпиада сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай– 50.

.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Ағайын жоқ нәрседен етер бұртың,
Оның да алған жоқ па құдай құлқын?
Бірлік жоқ, береке жоқ, шын пейіл жоқ,
Сапырылды байлығың, баққан жылқың.Үзінді қай ақынның шығармасынан алынған? Автор туралы не білесің?
2. Қазақ әдебиеті а) Қазақ драматургиясының пайда болуы мен қалыптасу кезеңдері.

ә) Метафора

3. Қазақ тілі а) Ғылыми стиль.

ә) Оңашаланған айқындауыш сызықшамен ажыратылатын жағдайлар. Мысал келтіріңіз.

4. Қазақ тілі а) Шешендік өнердің қалыптасу кезеңдері..

ә) Сөйлем соңына қабаттасып қойылатын тыныс белгілері туралы айтыңыз.

5. Тіл мәдениеті 100 жаңа есім – серпілістің кепілі. Дәлелдеп жаз.

 

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

І кезең

5-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

 

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті А. Байтұрсынывтың шығармашылығы туралы не білесің?
2. Қазақ әдебиеті а) Әдеби кейіпкер.

ә)  Идея туралы түсінік

3. Қазақ тілі а) Оқшау сөз. Мысал келтір

ә)  Омоним мен көп мағыналы сөздің айырмашылығы.  Мысал келтір

4. Тіл мәдениеті Дәлелмен жаз. Сөз – халықтың қымбаттан қымбат кені

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

І кезең

                                                     

6-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Алып Ер Тұңға жырының идеясы, көтерген әлеуметтік мәселесі.
2. Қазақ әдебиеті а)  Сюжет

ә)  Аңыз бен әпсана туралы түсінік

б) Антитеза

3. Қазақ тілі а) Екпін түрлері

ә) Көптік мәнді есімдер.  Мысал келтір

4. Қазақ тілі а) Сын есімнің мағыналық түрлері.

 

5. Тіл мәдениеті Дәлелмен сөйле. Отан отбасынан басталады.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

І кезең

7-сынып

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Алтынды, күмісті, дақылды,

Жібекті соншама шексіз беріп

Жатқан табғаш халқының сөзі тәтті,

Бұйымы асыл еді. Үзінді қай шығармадан алынған,  Табғаш халқы туралы пікіріңді жаз.

2. Қазақ әдебиеті а)  Шығарманың пішіні

ә) аллитерация, ассонанс

3. Қазақ тілі а) мақал-мәтелдер, тұрақты тіркестердің эмоционалды мәні.
4. Қазақ тілі а)  Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәні.
5. Тіл мәдениеті Дәлелмен сөйле. Табиғат және адам

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

І кезең

1-сынып

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Жоғарғы баға – 10 ұпай

мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;

5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Мазмұны
1 Дыбыс пен әріп.
2. «Үш жалқау» ертегісін мұқият тыңдап, мазмұнын айт. Қатысушы ертегінің мазмұнын видеоға түсіріп жібереді.
3. Ата, балапан, парта. Көшіріп жаз, дауысты дыбыстарды қызылмен, дауыссыз дыбысты көкпен белгіле.
5. Буынға бөліп жаз.          Бала, бота, арыстан, бұзау

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

І кезең

                                                       2-сынып     

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиеттік оқу Ғылым таппай мақтанба,

Орын таппай баптанба,

Құмарланып шаттанба,

Ойнап босқа күлуге. Өлеңнің авторы кім? Өлеңде не туралы айтылған.

2. Әдебиеттік оқу Ахмет Байтұрсынұлы кім?
3. Қазақ тілі Диалог. Монолог.
4. Тіл дамыту Дәлелмен жаз. Бала тілі бал. Неге?

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00 – 18.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

І кезең

3-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиеттік оқу Тізілген Таулары бар Жетісудың,

Ішінде орман, тоғай біткен нудың

Дариядай сол таулардан тулап тасып,

Көресің тамашасын аққан судың.  Шығарманың авторы кім? Ақын туралы не білесің?

.

2. Қазақ тілі  Сан есім
3. Қазақ тілі Жұрнақ пен жалғау
4. Тіл дамыту Күз – береке. Шағын эссе

 

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

І кезең

4-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиеттік оқу Кел, байлар, балаңды оқыт, ғылым ізде,
Қазақты бастайтұғын қару сізде.
Партияға шашқанша, осыған сал,
Қолыңда қорегің бар кезіңізде.
Үзінді қай ақынның шығармасынан алынған? Автордың ойы.
2. Әдебиеттік оқу Абайдың он бесінші қара сөзінде не туралы айтылған?
3. Қазақ тілі  

Сөйлемнің ортасына қандай тыныс белгі қойылады? Мысал келтір.

4. Қазақ тілі Сөз таптары

 

 

5.

Тіл дамыту Менің отбасым. Шағын эссе.

 

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін