Жаңалықтар Оқушыларға

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша республикалық олимпиада тапсырмалары. (Қазақ сыныптары үшін)

                            Оқушылардың республикалық олимпиадасы

8 — сынып

                                                                         

            қазақ тілі мен әдебиеттен 3 сұрақ қойылады.

                     

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

 

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30

 

Пән атауы Мазмұны
2. Қазақ әдебиеті а)  Әдеби жанр.

 

3. Қазақ тілі а) Сөз тіркесі. Еркін тіркес. Күрделі сөз.  Мысал келтір
4. Қазақ тілі а) Сөйлем түрлері.

ә) Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

 

І кезең

 9 — сынып

 

 

           Олимпиада сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30.

 

Пән атауы Мазмұны
1. Қазақ әдебиеті а)  Көркемдік талдау. Құрылымдық талдау. Ойыңды тарқатып жаз. Мысал келтір.

ә)  Лирикалық шығармалар.

2. Қазақ тілі а) Қазақ әдеби тілінің стилі. .

ә) Оқшау сөздердің тыныс белгілері.

3. Қазақ тілі а)  Аралас құрмалас сөйлем. Мысал келтіріңіз.

ә) Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдарын санамалап көрсетіңіз. Мысал келтіріңіз.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

 

10 — сынып

 

 

Олимпиада  сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Алтау ала болса, ауыздағы кетеді,

Төр теу түгел болса төбедегі келеді.

Би екеу болса, дау төртеу болады.,   бұл нақыл сөздер кімнің шығармасынан алынған? Айтқысы келген ойы.

2. Қазақ әдебиеті а) Көркем шығарманы мазмұн мен түрге бөлу.
3. Қазақ тілі а) Әдеби тілдің нормалары  туралы жазыңыз. Мысал келтір.
4. Қазақ тілі а) Жұрт алдында сөйлеу.

ә) Тілдік қатынас туралы айтыңыз.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

                                                                              

11 — сынып

 

 

Олимпиада сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай– 30.

.

 

Пән атауы Мазмұны
1. Қазақ әдебиеті а) Қазақ драматургиясының пайда болуы мен қалыптасу кезеңдері.

ә)  Көркем әдебиет табиғаты.

2. Қазақ тілі а) Түркітанушы ғалымдар туралы не білесің?

ә) Оңашаланған айқындауыш сызықшамен ажыратылатын жағдайлар. Мысал келтіріңіз.

3. Қазақ тілі а) Шешендік өнердің қалыптасу кезеңдері..

ә) Сөйлем соңына қабаттасып қойылатын тыныс белгілері туралы айтыңыз.

 

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

5-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

 

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті «Айтайын мұның мәнін, балам, саған,
Шырағым, түрін көріп таңданба оған.
Өзгесі төмен қарап бүгілгенде,
Ойлама кем екен деп бәрі сонан».
Және де әкесі айтты баласына:
«Сұқтанба құр сорайған қарасына.
Құдайым өзгесіне дән бергенде,
Бұл бидай дәнсіз қапты арасында.Үзінді кімнің шығармасынан алынған. Өлең  не туралы екені жайында ой қозғау.
2. Қазақ әдебиеті а) Әдеби кейіпкер.

ә)  Идея туралы түсінік

3. Қазақ тілі а) Оқшау сөз. Мысал келтір

ә)  Омоним мен көп мағыналы сөздің айырмашылығы.  Мысал келтір

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

                                                     

6-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Жусан исі» мен «Тортай мінер Ақбоз ат» шығармасындағы сюжеттік байланыс. Ой қозғау.
2. Қазақ әдебиеті а)  Сюжет

ә)  Аңыз бен әпсана туралы түсінік

3. Қазақ тілі а) Екпін түрлері

ә) Салт, сабақты етістіктер.  Болымды, болымсыз етістік. Мысал келтір

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

7-сынып

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Доңыздай талғамай жеп семіргендер,
Саналып ақылдыға жатыр, інім.
Сүйікті милләтіңе болам десең,
Нашардың көбірек же хақын, інім.Үзінді кімнің шығармасынан алынған,  не туралы екені жайында, автор туралы ой қозғау.
2. Қазақ тілі а) мақал-мәтелдер, тұрақты тіркестердің эмоционалды мәні.

ә)  Есімшенің сөйлемдегі қызметі.  Мысал келтір

3. Қазақ тілі а)  Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәні.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

1-сынып

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Жоғарғы баға – 10 ұпай

мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;

5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30.

 

Мазмұны
1 Дыбыс пен әріп.
2.  

Жуан және жіңішке дауыстыларды ажыратып жаз.

3. Буынға бөліп жаз. Бала, бота, арыстан, бұзау

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

 

                                                       2-сынып     

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиеттік оқу Су пайдалы адамға,

Шынығамын күнде мен.

Тоңбайды аяз – боранда

Салқын суға үйренген. Өлеңнің авторы кім? Өлеңде не туралы айтылған.

2. Әдебиеттік оқу Дара және күрделі етістік
3

.

Тіл дамыту «Ағаштар неге ашуланды?» әңгімесіндегі ағаштардың ашулану себебін жаз.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00 – 18.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

3-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиеттік оқу Әттең, әкесі түрмеде жатып тәуелді болмаса, Тұрар қазір бұл есірікті не де болса қамшының астына алар еді, амал жоқ… Бір жағы қорқады. Бір жағы баламысың деген: «Әйтеуір, айтқандарын екі етпей орындай берсем, көкеме көмегі тие ме» деп ойлайды. «Көкемді түрмеден босатар» деп үміттенеді… Кйіпкердің көңіл-күйі. Сипаттап жаз.
2. Қазақ тілі Болымды, болымсыз  етістік
3. Қазақ тілі Мәтін түрлері, мәтінге тән белгілер.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

4-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 30.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиеттік оқу Кел, байлар, балаңды оқыт, ғылым ізде,
Қазақты бастайтұғын қару сізде.
Партияға шашқанша, осыған сал,
Қолыңда қорегің бар кезіңізде.
Үзінді қай ақынның шығармасынан алынған? Автордың ойы.
2. Қазақ тілі  

Сын есімнің сөйлемдегі қызметі.

3. Қазақ тілі Қосымша дегеніміз не? Қандай түрлері бар? Мысал келтір

 

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін