Жаңалықтар Оқушыларға

Республикалық Қ.Жұбанов атындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен олимпиада тапсырмалары (орыс сыныптары үшін. Тапсырманы орындау уақыты 11.00-18.00)

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

Орыс сыныптар

2– сынып

                                                                         

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

 

                                     І кезең (эссе) 50 сөз

  1. Менің досым…

 

ІІ кезең

Әріп пен дыбыстың айырмашылығы
Дауысты дыбыстар

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

3– сынып

Орыс сыныптар

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

 

І кезең (эссе) 50-70 сөз

 

 

1.Отан – отбасынан басталады.

 

ІІ кезең

  1. Сын есім деніміз не?
  2. Сөйлем деніміз не?

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

4 – сынып

Орыс сыныптар

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

І кезең (эссе) 80-100 сөз

 

1.Еңбек түбі береке…

ІІ кезең

  1. Жұрнақ дегеніміз не?
  2. Бала сөзін септе

 

 

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

5 – сынып

Орыс сыныптар

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

І кезең (эссе) 70-80

  1. Достық — асыл қазына

 

ІІ кезең

  1. Екпін дегеніміз не?
  2. Буын түрлері

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

6 – сынып

Орыс сыныптар

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

 І кезең (эссе) 80-100 сөз

 

  1. Мен үлгі тұтатын тұлға …

ІІ кезең

  1. Септік жалғау
  2. Етістік дегеніміз не?

 

 

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

7– сынып

Орыс сыныптар

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

                                     І кезең 100-120 сөз (эссе)

  1. Жастар біздің болашағымыз

ІІ кезең

 

  1. Мақал-мәтел дегеніміз не?
  2. Есімше. Көсемше. Тұйық етістік

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

8– сынып

Орыс сыныптар

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

                                     І кезең 120-150 сөз (эссе)

  1. Кел, жастар, біз бір түрлі жол табалық

(жастар жылына байланысты жаз)

 

ІІ кезең

  1. Сөз тіркесі мен кірделі сөздің айырмашылықтары, ұқсастықтары
  2. Сөйлем мүшесі құрамына қарай нешеге бөлінеді? (Мысалмен дәлелдеп жаз)

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

9– сынып

Орыс сыныптар

                                                                         

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

                                     І кезең 150-200 сөз (эссе)

  1. Ы. Алтынсарин «Дала қоңырауы» (Алтынсариннің бала оқытудағы еңбегі жайында жаз)

 

 

ІІ кезең

  1. Шылаудың грамматикалық мағынасы қандай?
  2. Ғылыми стиль дегеніміз не?

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

10– сынып

Орыс сыныптар

                                                                         

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

 

І кезең 200-250 сөз

 

  1. Әдеп – адамдық айнасы (ідептілі туралы эссе жазу)

ІІ кезең

  1. Термин сөздердің қолдану аясы.
  2. Пысықтауыштың жасалу жолы

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

11– сынып

Орыс сыныптар

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

                                     І кезең 250-300 сөз (эссе)

  1. Мен жастарға сенемін…

(жастар жылына байланысты жаз)

ІІ кезең

  1. Шылауға тән қасиет.
  2. Грамматикалық мағына дегеніміз не?