Ахмет Байтұрсынов атындағы республикалық пәндік олимпиада (орыс сыныптары үшін)
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
8 — сынып
(Орыс тілінде оқытылатын мектептер үшін)
қазақ тілі мен әдебиеттен 5 сұрақ қойылады.
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | Жалғыз-ақ бір бидай тұр көкке қарап, Бейне бір жалғыз өзін көпке балап. Баланың сол бидайға көзі түсіп, Білмекке кетті көңіл жөнін сұрап: Бала нені білгісі келді?. |
2. | Қазақ әдебиеті | А.Байтұрсынұлының өмір сүрген жылдары |
3. | Қазақ тілі | а) Сөйлем түрлері. |
4. | Қазақ тілі | а) «Отбасында тойланатын мейрамдар» Тақырыбында диалог құрыңыз. |
5. | Тіл мәдениеті | Мақал – тәжірибеден шыққан ақиқат түрінде айтылған сөз.
Дәлелмен сөйле. |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
9 — сынып
(Орыс тілінде оқытылатын мектептер үшін)
Олимпиада сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | А.Байтұрсынұлының әдебиетке қосқан үлесі туралы не білесің? |
2. | Қазақ әдебиеті |
а) Мысал жанр. |
3. | Қазақ тілі |
а) Аралас құрмалас сөйлем. Мысал келтіріңіз.
ә) А.Байтұрсынұлы аударма жасаған ақындар. |
4. | Қазақ тілі | а)Бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдарын санамалап көрсетіңіз. Мысал келтіріңіз. |
5. | Тіл мәдениеті | Тіл ақылдың — өлшемі. Қалай түсінесің? |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
10 — сынып
(Орыс тілінде оқытылатын мектептер үшін)
Олимпиада сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | «Заманың түлкі болса, тазы боп шал» — Деген сөз аятпенен бірдей маған. Алақтап артымызға қарағыштап, Жүргенде-ақ озып, ұзап кетті заман. Үзінді қай өлеңнен келтірілген? Автор туралы қысқаша баяндап беріңіз. |
2. | Қазақ әдебиеті | а) «Тіл тағылымы», «Әдебиет танытқыш» еңбектерінің авторы кім?
ә) «Тіл тағылымы», «Әдебиет танытқыш» еңбектері туралы қысқаша мәлімет бер. |
3. | Қазақ тілі | а) Әдеби тілдің нормалары туралы жазыңыз. Мысал келтір. |
4. | Қазақ тілі | а) Салалас құрмалас сөйлемнің жасалуы. Мысал келтір |
5. | Тіл мәдениеті | а) Достық тақырыбында диалог құрастырыңыз |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
11 — сынып
(Орыс тілінде оқытылатын мектептер үшін)
Олимпиада сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай– 50.
.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | Тіл – адамның адамдық белгісінің зоры, жұмсайтын қаруының бірі
Автор туралы не білесің? |
2. | Қазақ әдебиеті | а) А.Байтұрсынұлының қазақ тіл біліміне қосқан үлесі қандай? |
3. | Қазақ тілі |
ә) Оңашаланған айқындауыш сызықшамен ажыратылатын жағдайлар. Мысал келтіріңіз. |
4. | Қазақ тілі | а) Сөз өнері дегніміз не? |
5. | Тіл мәдениеті | а) Тілдік қатынас туралы айтыңыз. |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
5-сынып
(Орыс тілінде оқытылатын мектептер үшін)
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | А.Байтұрсынұлы кім? |
2. | Қазақ әдебиеті | А.Байтұрсынұлының қандай өлеңдерін білесің? |
3. | Қазақ тілі | а) Үндестік заңдылығы. Мысал келтір |
4. | Тіл мәдениеті | «Тіл қару» тақырыбында диалог құрыңыз |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
\
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
6-сынып
(Орыс тілінде оқытылатын мектептер үшін)
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | А.Байтұрсынұлының өмір жолы |
2. | Қазақ тілі | а) «Қырық мысал» кімнің шығармасы?
ә) Синоним. Мысал келтір |
3. | Қазақ тілі | а) Болымды, болымсыз етістік
|
4. | Тіл мәдениеті | «Тіл құрал» диалог құрыңыз |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
7-сынып
(Орыс тілінде оқытылатын мектептер үшін)
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | Жүк алды Шаян, Шортан, Аққу бір күн, Жегіліп, тартты үшеуі дүркін-дүркін. Тартады Аққу көкке, Шаян кейін, Жұлқиды суға қарай Шортан шіркін. Автор айтқысы келген ойы… |
2. | Қазақ әдебиеті | а) Ахмет Байтұрсынұлының білім алған жылдарын тарқатып жаз. |
3. | Қазақ тілі | а) Септік жалғау. |
4. | Қазақ тілі |
Ертегі кейіпкерлерін қатыстыра отырып, диалог құрыңыз. |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
1-сынып
(Орыс тілінде оқытылатын мектептер үшін)
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.
№ | Мазмұны |
1 | Дыбыс пен әріп. |
3. | Дауысты дыбыс. |
4. | Суреттегі жемістердің атауын буынға бөліп жаз. |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
2-сынып
(Орыс тілінде оқытылатын мектептер үшін)
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Әдебиеттік оқу |
Суреттегі ертегі кейіпкерлерін пайдаланып диалог құрыңыз. |
2. | Әдебиеттік оқу | Заттың атын білдіретін сөздер. Мысал келтір |
3. | Қазақ тілі | Дауыссыз дыбыстар |
4. | Тіл дамыту |
«Менің тілім» шағын әңгіме жаз. 5-6 сөйлем |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00 – 18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
3-сынып
(Орыс тілінде оқытылатын мектептер үшін)
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Әдебиеттік оқу |
Суреттегі қай ертегінің кейіпкері? ә) А.Байтұрсынұлы қашан дүниеге келген? |
2. | Қазақ тілі | Етістіқ |
3. | Қазақ тілі | Сөз таптары. |
4. | Тіл дамыту | «Тіл тірегім» тақырыбында шағын әңгіме жаз |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
4-сынып
(Орыс тілінде оқытылатын мектептер үшін)
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Әдебиеттік оқу | Ахмет Байтұрсынұлы туралы не білесің? |
2. | Әдебиеттік оқу |
А.Байтұрсынұлының туған жері |
3. | Қазақ тілі | Түбір мен қосымша дегеніміз не? Мысал келтір
|
4. |
Тіл дамыту | Ана тілі – арың бұл. Шағын ой толғау 5-6 сөйлем |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін