А.Байтұрсынұлы атындағы республикалық пәндік олимпиада (Қазақ сыныптары үшін) да
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
8 — сынып
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Жоғарғы баға – 10 ұпай
Критерийлер
9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;
5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | Қалтылдақ қайық мініп еспесі жоқ,
Теңізде жүрміз қалқып кешпесі жоқ. Жел соқса, құйын қуса жылжи беру Болғандай табан тіреу еш нәрсе жоқ. Өлеңнің тақырыбы мен авторы кім? |
2. | Қазақ әдебиеті | а) мысал жанры дегеніміз не?
|
3. | Қазақ тілі | а) Есімдіктің мағыналық түрлері. Мысал келтір |
4. | Қазақ тілі | ә) Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
5. | Тіл мәдениеті | Тілі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады. Қалай түсінесің? Дамытып жаз. |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
9 — сынып
Олимпиада сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Жоғарғы баға – 10 ұпай
Критерийлер
9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;
5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | Жігіттер сақтаныңыз надан достан,
Досыңнан, надан болса, артық дұшпан. Белгілі жаудан кісі күтінеді, Тиеді достың оғы қапылыста. Үзінді қай шығармадан келтірілген? Өлеңнің түрі, жанры туралы айтыңыз. |
2. | Қазақ әдебиеті | а) А. Байтұрсынұлының аудармалары туралы не білесің?
ә) Лирикалық кейіпкер кім? |
3. | Қазақ тілі | а) Стильдердің қолдану аясы…
ә) Ахмет Байтұрсынов және қазақ терминологиясы
|
4. | Қазақ тілі | а) Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдарын санамалап көрсетіңіз. Мысал келтіріңіз. |
5. | Тіл мәдениеті | Тіл – адамның адамдық белгісінің зоры, жұмсайтын қаруының бірі. Ойыңды дәлелдеп жаз. |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
10 — сынып
Олимпиада сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Жоғарғы баға – 10 ұпай
Критерийлер
9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;
5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | Бірлік қып іс істеуге шорқақ жұртым,
Табылса оңай олжа, ортақ жұртым. Сияқты қара қарға шуылдаған Үрейсіз қоян жүрек қорқақ жұртым. Үзінді қай өлеңнен алынған? Автордың айтпақ ойын қысқаша баяндап жазыңыз. |
2. | Қазақ әдебиеті | а) Ахмет Байтұрсынұлының «Маса» жинағы туралы не білесің?
ә) А. Байтұрсынұлының қазақ әдебиетіне қосқан үлесі… |
3. | Қазақ тілі | Мәтін және оның түрлері. |
4. | Қазақ тілі | Сөйлем мүшесі бола алмайтын сөздер тобы. |
5. | Тіл мәдениеті | Тілдің міндеті – ақылдың аңдауын аңдағанша, қиялдың меңзеуін меңзегенше, көңілдің түйін түйгенше айтуға жарау.
Дәлелмен жаз |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
11 — сынып
Олимпиада сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Жоғарғы баға – 10 ұпай
Критерийлер
9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;
5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай– 50.
.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | Қартайып, Арыстанның әлі кетті,
Айбынды жұрт қорқатын сәні кетті. Бетіне жан келмейтін уақыттар Артына бір қарамай бәрі кетті. (А.Б.) Қай шығармадан алынған үзінді? Автордың айтқысы келген ойы |
2. | Қазақ әдебиеті | а) «Қырық мысал» жинағы туралы не білесің?
ә) «Әдебиет танытқыш» еңбегі ғылыми еңбекке жатады ма? Неге? |
3. | Қазақ тілі | а) Түркітанушы ғалымдар туралы не білесің?
ә) Оңашаланған айқындауыш сызықшамен ажыратылатын жағдайлар. Мысал келтіріңіз. |
4. | Қазақ тілі | а) А. Байтұрсынов есім сөз таптарын жіктеуі.
ә) Сөйлем соңына қабаттасып қойылатын тыныс белгілері туралы айтыңыз. |
5. | Тіл мәдениеті | Ахмет Байтұрсынұлы және қазақ әліпбиі |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
5-сынып
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Жоғарғы баға – 10 ұпай
мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;
5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | А.Байтұрсынұлының «Өгіз бен бақа» өлеңіндегі бақаға мінездеме жаса. |
2. | Қазақ әдебиеті | а) «Маса» өлеңдер жинағының басылып шыққан жылы.
ә) Сөз өнері |
3. | Қазақ тілі |
ә) Омоним мен көп мағыналы сөздің айырмашылығы. Мысал келтір |
4. | Тіл мәдениеті | Көркем сөз – көңіл тілі, жалаң сөз зейін тілі.
Дәлелмен жаз. |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
6-сынып
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Жоғарғы баға – 10 ұпай
мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;
5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | Балалар!
Оқуға бар! Жатпа қарап! Кімнің шығармасы? Тақырыбы қандай? |
2. | Қазақ әдебиеті | А. Байтұрсынұлының қызметі туралы қысқаша мәлімет бер. |
3. | Қазақ тілі | а) Екпін түрлері
ә) Термин сөздер мен кәсіби сөздердің айырмашылығы. Мысал келтір. |
4. | Қазақ тілі | а) Тыныс белгінің атқаратын қызметі.
|
5. | Тіл мәдениеті | Мақал – тәжірибеден шыққан ақиқат түрінде айтылған сөз.
Дәлелмен сөйле. |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
7-сынып
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Жоғарғы баға – 10 ұпай
Критерийлер
9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;
5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Қазақ әдебиеті | Жүк алды Шаян, Шортан, Аққу бір күн, Жегіліп, тартты үшеуі дүркін-дүркін. Тартады Аққу көкке, Шаян кейін, Жұлқиды суға қарай Шортан шіркін.Автор айтқысы келген ойы… |
2. | Қазақ әдебиеті | а) Автордың «Маса» жинағына енген шығармалары |
3. | Қазақ тілі | а) мақал-мәтелдер, тұрақты тіркестердің эмоционалды мәні.
ә) А.Байтұрсынов құрастырған қазақ әліпбиі қалай аталды?. |
4. | Қазақ тілі | а) Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәні. |
5. | Тіл мәдениеті | Ахмет Байтұрсынұлының қазақ тіліне қосқан үлесі… |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
1-сынып
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Жоғарғы баға – 10 ұпай
мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;
5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.
№ | Мазмұны |
1 | Дыбыс пен әріп. |
2. | Сөз неден тұрады? |
3. | Суреттегі жемістердің атын ата. |
5. | Буынға бөліп жаз. Бала, бота, арыстан, бұзау |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
2-сынып
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Әдебиеттік оқу | А.Байтұрсынұлы кім? |
2. | Әдебиеттік оқу | А.Байтұрсынұлының қандай өлеңдерін білесің? |
3. | Қазақ тілі | Дауысты дауыссыз дыбыстар |
4. | Тіл дамыту | Дәлелмен жаз. Тіл не үшін керек. Неге? |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00 – 18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
3-сынып
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Әдебиеттік оқу | Жалғыз-ақ бір бидай тұр көкке қарап, Бейне бір жалғыз өзін көпке балап. Баланың сол бидайға көзі түсіп, Білмекке кетті көңіл жөнін сұрап:Бала нені білгісі келді?. |
2. | Қазақ тілі | Болымды, болымсыз етістік |
3. | Қазақ тілі | Сөз таптары туралы түсінік. |
4. | Тіл дамыту | Тіл – достықтың алтын көпірі. Қалай түсінесің? |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін
Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары
4-сынып
Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:
Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:
9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;
7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;
5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;
3-4 ұпай – жауабы толық емес;
1-2 ұпай — сұраққа жауаптың қатысы жоқ.
оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.
№ | Пән атауы | Мазмұны |
1 | Әдебиеттік оқу | Ахмет байтұрсынұлының абақтыға жабылу себебін түсіндіріп жаз? |
2. | Әдебиеттік оқу |
Мәтіннің қандай түрлері бар? |
3. | Қазақ тілі |
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қандай тыныс белгі қойылады. Мысал келтір. |
4. | Қазақ тілі | Қосымша дегеніміз не? Қандай түрлері бар? Мысал келтір
|
5. |
Тіл дамыту | Тіл ақылдың — өлшемі. Қалай түсінесің? |
- Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін