Жаңалықтар Мұғалімдерге Оқушыларға

А.Байтұрсынұлы атындағы республикалық пәндік олимпиада (Қазақ сыныптары үшін) да

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

8 — сынып

                                                                         

           

                     

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

 

Жоғарғы баға – 10 ұпай

           Критерийлер

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;

5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Қалтылдақ қайық мініп еспесі жоқ,

Теңізде жүрміз қалқып кешпесі жоқ.

Жел соқса, құйын қуса жылжи беру

Болғандай табан тіреу еш нәрсе жоқ.

Өлеңнің тақырыбы мен авторы кім?

2. Қазақ әдебиеті а)  мысал жанры дегеніміз не?

 

3. Қазақ тілі а) Есімдіктің мағыналық түрлері. Мысал келтір
4. Қазақ тілі   ә) Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.
5. Тіл мәдениеті  Тілі жоғалған  жұрттың өзі де жоғалады.  Қалай түсінесің? Дамытып жаз.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

 

9 — сынып

 

 

           Олимпиада сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Жоғарғы баға – 10 ұпай

Критерийлер

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;

5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Жігіттер сақтаныңыз надан достан,

Досыңнан, надан болса, артық дұшпан.

Белгілі жаудан кісі күтінеді,

Тиеді достың оғы қапылыста.

Үзінді  қай шығармадан келтірілген? Өлеңнің түрі, жанры туралы айтыңыз.

2. Қазақ әдебиеті а)  А. Байтұрсынұлының аудармалары туралы не білесің?

ә)  Лирикалық кейіпкер кім?

3. Қазақ тілі а) Стильдердің қолдану аясы…

 

ә) Ахмет Байтұрсынов және қазақ терминологиясы

 

4. Қазақ тілі а) Қарсылықты бағыныңқы сабақтастың жасалу жолдарын санамалап көрсетіңіз. Мысал келтіріңіз.
5. Тіл мәдениеті Тіл – адамның адамдық белгісінің зоры, жұмсайтын қаруының бірі.  Ойыңды дәлелдеп жаз.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

 

10 — сынып

 

 

Олимпиада  сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Жоғарғы баға – 10 ұпай

Критерийлер

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;

5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Бірлік қып іс істеуге шорқақ жұртым,

Табылса оңай олжа, ортақ жұртым.

Сияқты қара қарға шуылдаған

Үрейсіз қоян жүрек қорқақ жұртым.

Үзінді  қай өлеңнен алынған? Автордың айтпақ ойын  қысқаша баяндап жазыңыз.

2. Қазақ әдебиеті а) Ахмет Байтұрсынұлының «Маса» жинағы туралы не білесің?

ә) А. Байтұрсынұлының қазақ әдебиетіне қосқан үлесі…

3. Қазақ тілі Мәтін және оның түрлері.
4. Қазақ тілі Сөйлем мүшесі бола алмайтын сөздер тобы.
5. Тіл мәдениеті Тілдің міндеті – ақылдың аңдауын аңдағанша, қиялдың меңзеуін меңзегенше, көңілдің түйін түйгенше айтуға жарау.

Дәлелмен жаз

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

                                                                              

11 — сынып

 

 

Олимпиада сұрақтарына берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Жоғарғы баға – 10 ұпай

          Критерийлер

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;

5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай– 50.

.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті  Қартайып, Арыстанның әлі кетті,

Айбынды жұрт қорқатын сәні кетті.

Бетіне жан келмейтін уақыттар

Артына бір қарамай бәрі кетті. (А.Б.) Қай шығармадан алынған үзінді? Автордың айтқысы келген ойы

2. Қазақ әдебиеті а) «Қырық мысал» жинағы туралы не білесің?

ә)  «Әдебиет танытқыш» еңбегі ғылыми еңбекке жатады ма? Неге?

3. Қазақ тілі а) Түркітанушы ғалымдар туралы не білесің?

ә) Оңашаланған айқындауыш сызықшамен ажыратылатын жағдайлар. Мысал келтіріңіз.

4. Қазақ тілі а) А. Байтұрсынов есім сөз таптарын жіктеуі.

ә) Сөйлем соңына қабаттасып қойылатын тыныс белгілері туралы айтыңыз.

5. Тіл мәдениеті Ахмет Байтұрсынұлы және қазақ әліпбиі

 

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

5-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

 

Жоғарғы баға – 10 ұпай

мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;

5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті А.Байтұрсынұлының «Өгіз бен бақа» өлеңіндегі бақаға мінездеме жаса.
2. Қазақ әдебиеті а) «Маса» өлеңдер жинағының басылып шыққан жылы.

ә)  Сөз өнері

3. Қазақ тілі  

ә)  Омоним мен көп мағыналы сөздің айырмашылығы.  Мысал келтір

4. Тіл мәдениеті Көркем сөз – көңіл тілі, жалаң сөз зейін тілі.

Дәлелмен жаз.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

6-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Жоғарғы баға – 10 ұпай

мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;

5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Балалар!

Оқуға бар!

Жатпа қарап! Кімнің шығармасы? Тақырыбы қандай?

2. Қазақ әдебиеті А. Байтұрсынұлының қызметі туралы қысқаша мәлімет бер.
3. Қазақ тілі а) Екпін түрлері

ә) Термин сөздер мен кәсіби сөздердің айырмашылығы.  Мысал келтір.

4. Қазақ тілі а) Тыныс белгінің атқаратын қызметі.

 

5. Тіл мәдениеті Мақал – тәжірибеден шыққан ақиқат түрінде айтылған сөз.

Дәлелмен сөйле.

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

7-сынып

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Жоғарғы баға – 10 ұпай

Критерийлер

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;

5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Қазақ әдебиеті Жүк алды Шаян, Шортан, Аққу бір күн,
Жегіліп, тартты үшеуі дүркін-дүркін.
Тартады Аққу көкке, Шаян кейін,
Жұлқиды суға қарай Шортан шіркін.
Автор айтқысы келген ойы…
2. Қазақ әдебиеті а) Автордың «Маса» жинағына енген шығармалары
3. Қазақ тілі а) мақал-мәтелдер, тұрақты тіркестердің эмоционалды мәні.

 

ә)  А.Байтұрсынов құрастырған қазақ әліпбиі қалай аталды?.

4. Қазақ тілі а)  Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәні.
5. Тіл мәдениеті Ахмет Байтұрсынұлының қазақ тіліне қосқан үлесі…

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

1-сынып

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Жоғарғы баға – 10 ұпай

мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;

5-6 ұпай – жауапта кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Мазмұны
1 Дыбыс пен әріп.
2. Сөз неден тұрады?
3. Суреттегі жемістердің атын ата.
5. Буынға бөліп жаз. Бала, бота, арыстан, бұзау

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

                                                       2-сынып     

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиеттік оқу А.Байтұрсынұлы кім?
2. Әдебиеттік оқу А.Байтұрсынұлының қандай өлеңдерін білесің?
3. Қазақ тілі Дауысты дауыссыз дыбыстар
4. Тіл дамыту Дәлелмен жаз. Тіл не үшін керек. Неге?

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00 – 18.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

 

3-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай–жауабы ерекше, жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі, кейбір қосымша мәліметтер келтіре білді;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 40.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиеттік оқу Жалғыз-ақ бір бидай тұр көкке қарап,
Бейне бір жалғыз өзін көпке балап.
Баланың сол бидайға көзі түсіп,
Білмекке кетті көңіл жөнін сұрап:
Бала нені білгісі келді?.
2. Қазақ тілі Болымды, болымсыз  етістік
3. Қазақ тілі Сөз таптары туралы түсінік.
4. Тіл дамыту Тіл – достықтың алтын көпірі. Қалай түсінесің?

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы тапсырмалары

4-сынып

 

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

9-10 ұпай– жауап барысында мектеп бағдарламасынан тыс мәліметтер мен деректерді келтіреді, терең білім алғанын байқатады;

7-8 ұпай – сұраққа толық жауап беріледі;

5-6 ұпай – жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті;

3-4 ұпай – жауабы толық емес;

1-2 ұпай —  сұраққа жауаптың қатысы жоқ.

 

 

 

оқушының жинайтын ең жоғары ұпай – 50.

 

Пән атауы Мазмұны
1 Әдебиеттік оқу Ахмет байтұрсынұлының абақтыға жабылу себебін түсіндіріп жаз?
2. Әдебиеттік оқу  

Мәтіннің қандай түрлері бар?

3. Қазақ тілі  

Бастауыш пен баяндауыштың арасына қандай тыныс белгі қойылады. Мысал келтір.

4. Қазақ тілі Қосымша дегеніміз не? Қандай түрлері бар? Мысал келтір

 

 

5.

Тіл дамыту Тіл ақылдың — өлшемі. Қалай түсінесің?

 

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00 дейін