Жаңалықтар

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы тапсырмалары

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

3– сынып

                                                                         

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

 

І кезең (эссе) 100-120 сөз

  1. Отан – отбасынан басталады.
  2. Жаныңда жүр жақсы адам… (Оқушы өзі үлгі тұтатын тұлғасы туралы жазады)

ІІ кезең

  1. Қазақ тілінде қосымша нешеге бөлінеді?
  2. Сөз таптары туралы не білесің?

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

5 – сынып

                                                                         

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

І кезең (эссе) 120-150

  1. Достық — асыл қазына
  2. Түбінде адам болатын бала…

ІІ кезең

  1. Кәсіби,термин сөздер дегеніміз не?
  2. Буын үндестігі дегеніміз не?

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

6 – сынып

                                                                         

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

 І кезең (эссе) 150-170 сөз

  1. Ғылым мен техника жетістіктері
  2. Менің спортшым…

ІІ кезең

  1. Септік жалғаудың грамматикалық мағынасы
  2. Салт, сабақты етістік

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

7– сынып

                                                                         

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

                                     І кезең 170-200 сөз

  1. «Қыз Жібек» жырындағы қазақ қыздарына тән қасиет
  2. Жастар біздің болашағымыз

ІІ кезең

 

  1. Мақал-мәтелдің айырмашылығы. (дәлелдеп жаз)
  2. Есімше. Көсемше. Тұйық етістік

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

8– сынып

                                                                         

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

                                     І кезең 200-220 сөз

  1. Ш. Құдайбердиев «Жастарға» өлеңінде жастарды неге Абай арқылы түзеткісі келді?
  2. «Еңілік-Кебек» поэмасындағы Еңлік бейнесіндегі қазақ қыздарына тән қасиет

ІІ кезең

  1. Сөз тіркесінің байланысу түрлері мен тәсілдері
  2. Сөйлем мүшесі құрамына қарай нешеге бөлінеді? (Мысалмен дәлелдеп жаз)

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

9– сынып

                                                                         

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

                                     І кезең 220-250 сөз

  1. Ы. Алтынсарин «Дала қоңырауы» екендігін дәлелдеп жаз
  2. Қ. Жұбановтың қазақ тіл біліміне қосқан үлесі

 

ІІ кезең

  1. Сөйлем ортасына қойылатын тыныс белгілер
  2. Ғылыми стильге тән белгілер

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

10– сынып

                                                                         

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

 

І кезең 250-300 сөз

 

  1. Сал-серілер өлеңдеріндегі қыз бейнесін талдап жазыңыз
  2. Балуан Шолақ «Ғалия» өлеңіндегі ғашықтық сезімін жеткізуде қолданған ақынның көркемдік тәсілдерін талдап жазыңыз

ІІ кезең

  1. Қ. Жұбановтың өмір шындығы туралы не білесің?
  2. Әдеп деген не?

 

 

Оқушылардың Қ. Жұбанов атындағы республикалық олимпиадасы

11– сынып

                                                                         

Сұрақтарға берілген жауаптарды бағалау тәртібі:

Әр сұраққа қойылатын ең жоғарғы баға – 10 ұпай, бағалау мынадай критерийлерге негізделеді:

сұраққа толық жауап беріледі, ойы анық кейбір қосымша мәліметтер мен дәлелдерді келтіре білді;

жауап барынша толық болмады, кейбір қателер кездесті, ойын анық жеткізе алмайды;

жауабы толық емес, ойы анық емес;

сұраққа, тақырыпқа жауаптың қатысы жоқ.

                                     І кезең 250-300 сөз

  1. М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясында Бөжей асын Абайға жүктеу себебін талдап жазыңыз
  2. М. Жұмабаевтың «Қойлыбайдың қобызы» дастанындағы бәйгеге қобыз қосу көрнісін баяндап жазыңыз.

ІІ кезең

  1. Қ. Жұбанов және тіл білімі