Жаңалықтар Оқушыларға

Республикалық А. Байтұрсынов олимпиадасы 2-кезең (Орыс сыныптар үшін)

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

1 — сынып

Жазба жұмысты бағалау:

  1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
  2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану деңгейі — 10
  3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
  4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
  5. Емле (орфография) – 10

ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай

ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ

50 сөз

  1. Анамның тілі… (оқушы ана тіл туралы өз толғанысын жазады)
  2. Жаныңда жүр жақсы адам… (Оқушы өзі үлгі тұтатын тұлғасы туралы жазады)
  3. Достығымыз жарасқан… (ынтымақ, достық , татулық тақырыптарында)

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

2 — сынып

Жазба жұмысты бағалау:

  1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
  2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану деңгейі — 10
  3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
  4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
  5. Емле (орфография) – 10

ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай

ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ

60 сөз

  1. Ана тілің — арың бұл (ана тілінің құдіреті туралы)
  2. Ертегі — ел арманы (оқушы ертегідегі халықтың арманын өз сөзімен дәлелдеп жазады)
  3. Мен патриотпын… (Отан қорғаушылар күніне )
  1. Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

3 — сынып

Жазба жұмысты бағалау:

  1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
  2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану деңгейі — 10
  3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
  4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
  5. Емле (орфография) – 10

ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай

 

ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ

80 сөз

  1. Мен елімді сүйемін
  2. Еңбекпен тапқан нан…
  3. Білім – өмір шырағы…

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

4 — сынып

 

Жазба жұмысты бағалау:

  1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
  2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану деңгейі — 10
  3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
  4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
  5. Емле (орфография) – 10

ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай

 

ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ

100 сөз

  1. Жеңіс және Бауыржан Момышұлы
  2. Мысал өлеңінің тәрбиелік мәні
  3. Еңбекпен ел көгерер

 

 

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

5 — сынып

 

 

Жазба жұмысты бағалау:

  1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
  2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану деңгейі — 10
  3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
  4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
  5. Емле (орфография) – 10

ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай

 

ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ

110 сөз

  1. Адамгершілік – асыл қасиет
  2. Ыбырай әңгімелерінің тәрбиелік мәні
  3. Отан — отбасынан басталады

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

6 — сынып

 

 

Жазба жұмысты бағалау:

  1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
  2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану деңгейі — 10
  3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
  4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
  5. Емле (орфография) – 10

ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай

ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ

120 сөз

  1. «Аяз би» ертегісінің тәрбиелік мәні
  2. Су — тіршілік көзі
  3. Жеңіс туы желбіреп

                                  

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

7 — сынып

 

 

Жазба жұмысты бағалау:

  1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
  2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану — 10
  3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
  4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
  5. Емле (орфография) – 10

 ең жоғарғы ұпайы – 50

 

ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ

120-130 сөз

  1. Көнеден жеткен ескерткіш (Күлтегін жыры тралы)
  2. «Қыз Жібек» жырындағы қазақ қыздарына тән қасиет
  3. Рухани жаңғыру — ұлт болмысы

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың республикалық олимпиадасы

8 — сынып

 

 

Жазба жұмысты бағалау:

  1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
  2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану — 10
  3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
  4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
  5. Емле (орфография) – 10

ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай

 

ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ

130-150 сөз

  1. Ескерткіштер ел тарихы
  2. Қорқыт ата нақыл сөздерінің тәрбиелік мәні
  3. Рухани жаңғыру — ұлттық болмысты сақтау
  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

 

                            Оқушылардың республикалық олимпиадасы

9 — сынып

 

Жазба жұмысты бағалау тәртібі:

  1. Шығарманың мазмұны, ой көркемдігі – 10
  2. Әдеби материалдарды пайдалану — 10
  3. Шығарманың жазылу стилі мен тілі – 10
  4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
  5. Емле (орфография) – 10

ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай

 

 

ШЫҒАРМА ТАҚЫРЫПТАРЫ

 

  1. А.Байтұрсынұлы шығармаларының көркемдік ерекшелігі.
  2. «Зар заман» өлеңіндегі заман зары
  3. «Ел құтқарар ер едім…» (Махамбет )

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

                            Оқушылардың республикалық олимпиадасы

10 — сынып

Жазба жұмысты бағалау тәртібі:

  1. Шығарманың мазмұны, ой көркемдігі – 10 ұпай
  2. Әдеби материалдарды пайдалану — 10 ұпай
  3. Шығарманың жазылу стилі мен тілі – 10 ұпай
  4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10 ұпай
  5. Емле (орфография) – 10 ұпай

ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай 

ШЫҒАРМА ТАҚЫРЫПТАРЫ

  1. «Ғылымды іздеп, дүниені көздеп…» (Шәкәрім өлеңдері бойынша).
  2. А. Байтұрсынов мысал жанрының шебері.
  3. «Мен жастарға сенемін…» (Жастар жылы)

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00

 

                            Оқушылардың республикалық олимпиадасы

11 — сынып

Жазба жұмысты бағалау тәртібі:

  1. Шығарманың мазмұны, ой көркемдігі – 10
  2. Әдеби материалдарды пайдалану — 10
  3. Шығарманың жазылу стилі мен тілі – 10

4.Тыныс белгілері (пунктуация) – 10

5.Емле (орфография) – 10

Ең жоғарғы ұпайы – 50

 

 

ШЫҒАРМА ТАҚЫРЫПТАРЫ

 

 

  1. Ахмет Байтұрсынов және қазақ әліпбиі.
  2. «Құлагер» поэмасының көркемдік ерекшелігі.
  3. «Мен – қазақпын, биікпін, байтақ елмін…» (Ж. Молдағалиев)

 

 

  • Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00