Республикалық А.Байтұрсынқлы олимпиадасының тапсырмалары 2-кезең (Қазақ сыныптары үшін)
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
1 — сынып
Жазба жұмысты бағалау:
1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану деңгейі — 10
3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
5. Емле (орфография) – 10
ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай
ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ
70-80 сөз
1. Тілім менің… (оқушы ана тіл туралы өз толғанысын жазады)
2. Жаныңда жүр жақсы адам… (Оқушы өзі үлгі тұтатын тұлғасы туралы жазады)
3. Бірлігіміз жарасқан… (ынтымақ, достық , татулық тақырыптарында)
• Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
2 — сынып
Жазба жұмысты бағалау:
1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану деңгейі — 10
3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
5. Емле (орфография) – 10
ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай
ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ
80-100 сөз
1. Ана тілің — арың бұл (ана тілінің құдіреті туралы)
2. Ертегіден алатын тәрбие (оқушы ертегіден қандай тәрбие алатынын өз сөзімен дәлелдеп жазады)
3. Мен патриотпын… (Отан қорғаушылар күніне )
4. Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
3 — сынып
Жазба жұмысты бағалау:
1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану деңгейі — 10
3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
5. Емле (орфография) – 10
ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай
ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ
100-120 сөз
1. Мен елімді сүйемін
2. Еңбекпен тапқан нан…
3. Білім – өмір шырағы…
• Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
4 — сынып
Жазба жұмысты бағалау:
1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану деңгейі — 10
3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
5. Емле (орфография) – 10
ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай
ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ
120-150 сөз
1. Жеңіс және Бауыржан Момышұлы
2. Мысал өлеңінің тәрбиелік мәні
3. Еңбекпен ел көгерер
• Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
5 — сынып
Жазба жұмысты бағалау:
1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану деңгейі — 10
3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
5. Емле (орфография) – 10
ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай
ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ
150-170 сөз
1. Адамгершілік – асыл қасиет
2. Ыбырай әңгімелерінің тәрбиелік мәні
3. Отан — отбасынан басталады
• Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
6 — сынып
Жазба жұмысты бағалау:
1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану деңгейі — 10
3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
5. Емле (орфография) – 10
ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай
ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ
170-200 сөз
1. «Аяз би» ертегісінің тәрбиелік мәні
2. Су — тіршілік көзі
3. Жеңіс туы желбіреп
• Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
7 — сынып
Жазба жұмысты бағалау:
1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану — 10
3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
5. Емле (орфография) – 10
ең жоғарғы ұпайы – 50
ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ
200-220
1. Көнеден жеткен ескерткіш (Күлтегін жыры тралы)
2. «Қыз Жібек» жырындағы қазақ қыздарына тән қасиет
3. Рухани жаңғыру — ұлт болмысы
• Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
8 — сынып
Жазба жұмысты бағалау:
1. Эссенің мазмұны, ой тереңдігі – 10
2. Мысалдар мен дәлелдерді пайдалану — 10
3. Жазба жұмысының жазылу тілі – 10
4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
5. Емле (орфография) – 10
ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай
ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫ
200-250 сөз
5. Ескерткіштер ел тарихы
6. Қорқыт ата нақыл сөздерінің тәрбиелік мәні
7. Рухани жаңғыру — ұлттық болмысты сақтау
• Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
9 — сынып
Жазба жұмысты бағалау тәртібі:
1. Шығарманың мазмұны, ой көркемдігі – 10
2. Әдеби материалдарды пайдалану — 10
3. Шығарманың жазылу стилі мен тілі – 10
4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
5. Емле (орфография) – 10
ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай
ШЫҒАРМА ТАҚЫРЫПТАРЫ
1. А.Байтұрсынұлы шығармаларының көркемдік ерекшелігі.
2. «Зар заман» өлеңіндегі заман зары
3. «Ел құтқарар ер едім…» (Махамбет )
• Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
10 — сынып
Жазба жұмысты бағалау тәртібі:
1. Шығарманың мазмұны, ой көркемдігі – 10 ұпай
2. Әдеби материалдарды пайдалану — 10 ұпай
3. Шығарманың жазылу стилі мен тілі – 10 ұпай
4. Тыныс белгілері (пунктуация) – 10 ұпай
5. Емле (орфография) – 10 ұпай
ең жоғарғы ұпайы – 50 ұпай
ШЫҒАРМА ТАҚЫРЫПТАРЫ
1. «Ғылымды іздеп, дүниені көздеп…» (Шәкәрім өлеңдері бойынша).
2. А. Байтұрсынов мысал жанрының шебері.
3. «Мен жастарға сенемін…» (Жастар жылы)
• Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00
Оқушылардың республикалық олимпиадасы
11 — сынып
Жазба жұмысты бағалау тәртібі:
1. Шығарманың мазмұны, ой көркемдігі – 10
2. Әдеби материалдарды пайдалану — 10
3. Шығарманың жазылу стилі мен тілі – 10
4.Тыныс белгілері (пунктуация) – 10
5.Емле (орфография) – 10
Ең жоғарғы ұпайы – 50
ШЫҒАРМА ТАҚЫРЫПТАРЫ
1. Ахмет Байтұрсынов және қазақ әліпбиі.
2. «Құлагер» поэмасының көркемдік ерекшелігі.
3. «Мен – қазақпын, биікпін, байтақ елмін…» (Ж. Молдағалиев)
• Тапсырманың орындалу уақыты сағат 10.00-18.00